6.7.10

Kelgud ja Provence

T2na n2gin supermarketi prygikasti k6rval t2iesti tavalist kelku, mis algatas minu peas peaaegu terve kodutee kestnud diskussiooni teemal "kelgu kasutamise v6imalused Provence'is". V6ib-olla on kuumus mu ajud pehmeks keetnud (et ma yldse sellisel teemal filosofeerin) v6i siis on mul t6esti v2ga piiratud kujutlusv6ime, aga 30 minuti jooksul ei suutnud ma v2lja m6elda, mida praktilist ning asjalikku saab kelguga Provence'is teha, sest kelgu traditsiooniliseks véljundiks on millegi v6i kellegi lumel (v6i j22l) vedamine, aga sellist olukorda, kui maapind on t6esti kaetud lume/j22ga kauemaks kui loetud tunnid, tuleb siin ette kord 10 v6i isegi 20 aasta jooksul. Nii et minu arust on v2ga ebapraktiline endale selles suhtes ebam22raseks tulevikuks kelk soetada...
J2rsku oskab keegi midagi asjalikku v2lja pakkuda, mida suvel kelguga ette v6tta saab...

No comments:

Post a Comment