31.12.10

Noël en Provence


Tagantjärele väike fotomeenutus minu selle aasta j6uludest, mille veetsin Provence's. Sain suurepärase ja südamiliku vastuv6tu osaliseks A Rocha keskuses Courmettes's.
J6ulupuhkus algas sellega, et minu lend Genfist Nice'i hilines tublisti "pööraste" ilmastikuolude t6ttu (st yllatus-yllatus talvel sadas lumi maha) teatavates Euroopa piirkondades, mist6ttu pidime lihtsalt hilinenud lendudele teed andma.
See selleks, kohale ma tervena j6udsin. Ja nagu tellitud "j6uluilmana", sadas terve nädala IGA jumala päev kogu minu sealoleku aja jooksul vihma, paar päeva lausa vahetpidamata, nii et k6ik kohad ujusid. Aga mis seal ikka viriseda, see on tavaline Provence'i talveilm, kuigi tavaliselt terve nädal jutti vihmasadu väga tihti ei esine. Aga see-eest oli 15 kraadi kanti m6nel päeval :P
Niipalju ilmast. Ei hakka siinkohal pikemalt Courmettes'st heietama (jätan selle lähituleviku tarbeks, hehe), taustaks lihtsalt niipalju, et j6ulude sealveetmise p6hjuseks on seal elavad-töötavad kolm toredat lätakat- Gunta, Janis ja Aldis, kes on mulle Prantsusmaal perekonna eest. Leidsime ühise keele juba esimese kohtumise esimestest hetkedest peale selle aasta veebruaris ning sellest ajast peale on nad mulle väga armsaks saanud. Ning pole vaja mainidagi, et hoolimata s6na otseses m6ttes pimedast ja närusest ilmast olin seal väga 6nnelik, "oma" inimeste juures, kes minust hoolivad.
Niisiis tuuritasime ymbruskonnas ringi: Vence, Nice, Antibes, Cannes. J6ulu esimesel pühal üritasime isegi lähedal olevatesse mägedesse suuskama minna, aga jäime vihma t6ttu pika ninaga- k6rgused polnud piisavalt suured lume püsima jäämiseks.
Pikk jutt, s... jutt, seega l6petuseks suur aitäh super laheda aja eest super lahedas kohas kallitele inimestele Courmettes!! Loen peaaegu tunde, millal saan sinna tagasi minna!

Head vana aasta l6ppu ka!



Vaade Courmettes'st



Läti piparkooke tegemas






Courmettes'i noorim asukas, 6-kuune labradorikrants Bellija, kohutavalt armas lontu.



Antibes




Antibes



Cannes'i filmifestivali toimumiskoha punane vaip, suursündmuse ajal on see paarisaja meetri raadiuses okupeeritud kiljuvate fännide poolt.

No comments:

Post a Comment